Wie zijn wij?   

Rendiz Zorg biedt coaching en begeleiding aan mensen van jong tot oud die door (meervoudige) problematiek een inhaalslag willen maken op de arbeidsmarkt/maatschappij. Ons doel is dat mensen weer meedoen en ertoe doen en steeds meer zelfstandig kunnen deelnemen aan de maatschappij.

Op onze locaties werken professionals samen met onze deelnemers. Hierbij wordt ingezet op persoonlijke begeleiding en coaching van onze deelnemers. Er wordt de mogelijkheid geboden werkervaring op te doen of een dagbestedingsplek in te vullen in een professionele setting met als insteek; waardevol bezig zijn en jezelf ontwikkelen.

We kijken graag samen naar iemands persoonlijke ondersteuningsvraag en groeimogelijkheden om zo samen het juiste pad te kiezen. Voor de een is het hebben van een mogelijkheid om dagritme op te bouwen al een goede start; terwijl voor de ander van belang is om terug te kijken op het leven om van daaruit een nieuwe koers te bepalen en volgende stappen te zetten.

Onze begeleiding kenmerkt zich door onze toegankelijkheid en persoonlijke betrokkenheid. We staan samen met de deelnemer op de werkvloer en geven ruimte voor eigen initiatieven. De deelnemer wordt uitgedaagd, maar houdt de eigen regie.

Onze Loods

Onze Loods in Horst is een samenwerking tussen de gemeente Horst aan de Maas, NLW groep en Rendiz. Iedereen vanuit de gemeente Horst aan de Maas (met of zonder indicatie) die behoefte heeft aan gezelschap, een zinvolle dagbesteding en/of ondersteuning bij (het vinden van) werk is hier welkom.                                                                                                                                                     

Wat ga je doen? 

Om ons team bij Onze Loods verder uit te breiden zijn we op zoek naar een trajectbegeleider en tevens coördinator. Iemand die onze deelnemers, bezoekers en vrijwilligers begeleidt en die als coördinator en dagverantwoordelijke zal fungeren voor al onze activiteiten.

De hoofdtaken zijn als volgt:

  • Coachen, enthousiasmeren en motiveren van deelnemers.
    • op het gebied van participeren, persoonlijk functioneren en/of werken.
    • het in kaart brengen van diverse levensgebieden en knelpunten aanpakken.
    • (indien mogelijk) arbeidsvaardigheden aanleren en begeleiden naar betaald werk.
  • Ondersteunen en aansturen van vrijwilligers.
  • Coördinatie van activiteiten.
  • Zorg dragen voor de uitvoering en actief zijn op de werkvloer.
  • Intern (en extern) overleg.
  • Contacten onderhouden met participanten, werkgevers en netwerkpartners. 
  • Administratieve werkzaamheden, o.a.;
    • rapportages
    • trajectplannen
    • registratie uren.

Wie ben jij? 
We zoeken iemand met een ‘’hands on mentaliteit’’, die in staat is met verschillende doelgroepen te werken, goed gesprekken kan voeren en de dagelijkse werkzaamheden coördineert. 
Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen/competenties:

  • HBO werk- en denkniveau, liefst in de richting van maatschappelijk dienstverlening of sociaal pedagogisch werk (ook MBO-ers met veel werkervaring komen in aanmerking).
  • Je kan goed plannen en organiseren.
  • Je beschikt over vakspecifieke kennis en praktijkervaring.
  • Je werkt vanuit het gedachtegoed Positieve Gezondheid. 
  • Je kunt communiceren binnen diverse situaties. 
  • Je bent betrouwbaar, denkt in oplossingen en laat je niet zomaar van je stuk brengen.
  • Je bent in staat ad hoc te werken.
  • Je draagt de visie van Rendiz uit.

Wat bieden wij: 

  • Eenuitdagende en gevarieerde baan, waar geen één dag hetzelfde is.
  • Je maakt onderdeel uit van een klein, gemotiveerd en hecht team.
  • Het betreft een vacature voor 32-36 uur per week. De werktijden en werkdagen zijn in overleg. De arbeidsovereenkomst zal in eerste instantie voor 8 maanden zijn, met mogelijkheid tot verlenging bij gebleken geschiktheid.
  • Arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op CAO Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.

Interesse? 

Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Stuur je motivatiebrief én CV vóór 1 juni 2023 naar personeelszaken@rendiz.nl.

Voor meer informatie kan je contact zoeken met Elle Stammen, via e.stammen@rendiz.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Cookies
Wij gebruiken cookies op onze web site. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.